• Belt u ons of bellen wij u?
     
    Nu de deuren van De Skûle Welzijn gesloten zijn, staan de telefoonlijnen wijd open. Elke werkdag van 9 tot 13 uur zitten we aan de telefoon en beantwoorden wij uw vragen. Maar zomaar een praatje maken vinden we ook prima. Het telefonische spreekuren is er voor iedereen! Gewoon omdat iedereen in deze bizarre tijd vol vragen zit, of hulp kan gebruiken.  
     
    De afdeling Jongerenwerk van De Skûle Welzijn heeft bovendien iets nieuws bedacht: een chatpunt. Ook kinderen en jongeren van Waadhoeke en Harlingen zitten met vragen, hebben goede ideeën of.. hebben teveel vrije tijd! Elke werkdag van 10 tot 12 uur zijn de lijnen open. Wij zitten er klaar voor.
     
    Het kan ook zijn dat u door ons gebeld wordt omdat u als vrijwilliger of deelnemer betrokken bent bij de activiteiten van De Skûle Welzijn. Wij bellen u om te vragen hoe het met u gaat en of u het leuk vindt om belmaatje te worden van iemand die ook thuis zit.
     
    Gaat u normaal gesproken alle dagen naar uw werk en zit u nu thuis en wilt u wat voor een ander betekenen? Meld u dan aan als gastvrijwilliger via het spreekuur of info@deskule.nl  Dan koppelen wij u aan iemand die behoefte heeft aan een belmaatje. Een dagelijks praatje maakt de dag al anders als je alleen bent. Contact kan op vele manieren, zo vinden veel ouderen het leuk om een spelletje digitale scrabble (Wordfeud) te doen. Het gaat om aandacht voor elkaar.
     
    Samen zijn doen we nu even anders! Doet u mee?
     Telefonischspreekuur2.0.jpg
















  • Nieuws

    Skûle gesloten ivm trainingsdag

    dinsdag 2 juni 2020
    Ivm een trainingsdag is De Skûle Welzijn...
    Lees meer...

    ‘Deel je zorg’

    woensdag 27 mei 2020
    Een nieuwe campagne voor jonge mantelzorgers...
    Lees meer...

    De Skûle Welzijn en het Rode Kruis bieden extra hulp

    woensdag 6 mei 2020
    Je krijgt van alle kanten hulp: familie...
    Lees meer...